IV VİTAMİN-MİNERAL TEDAVİLERİ

IV VİTAMİN TEDAVİLERİ-GÜÇLENDİRİCİ KOKTEYLLER

IV TEDAVİLER İLE İYİLEŞ, YENİLEN, CANLAN

Yoğun stres altında mısınız? Yorgun ve halsiz mi hissediyorsunuz? Daha güçlü bir beden ve bağışıklık sistemi için IV (damar yolu üzerinden) terapilere ihtiyacınız olabilir!

GLUTATYON TEDAVİSİ

Detoks ile güçlen! İmmün sistemini harekete geçir!

Vücudumuzdaki en önemli antioksidan olarak görev yapan Glutatyon molekülü, yoğun stres altındaki, detoks kapasitesi zayıflamış kişilerde, alkol ve sigara kullanımı fazla olan kişilerde, kötü beslenme, yoğun toksin yükü vb durumlarda üretilen glutatyonun yetersiz kalmaya başlar.

Ağız yoluyla alındığında emiliminin çok zor olduğu bu antioksidan molekülü, damar yolu üzerinden verilerek daha hızlı bir şekilde etki etmesini sağlanıyor.

Bu tedavi ile hücre hasarını önleyici, vücuttan toksinleri atıcı ve karaciğer fonksiyonlarını iyileştirici etkilerini elde ediyoruz.

KARACİĞERİNİZ İYİYSE, SİZ DE İYİ OLURSUNUZ!

Yüksek Doz C Vitamini (Askorbik Asit)

Suda eriyen en önemli vitamin olma özelliğine sahip vitamin C, IV tedaviler arasında en çok kullanılan vitamindir. Esansiyel bir vitamindir, vücutta sentezlenmez.

• Antioksidan özelliğinin yanında, bağışıklık sistemini uyarır, bakteri ve virüslere karşı savaşmayı sağlayan interferonların yapımını stimüle eder.
  • Yara iyileşmesinde önemlidir.
  • Vücuttaki oksidatif stresi azaltır.
  • Plazmada C vitamini, hemoglobini glikoasyona karşı ve endotel hücrelerin serbest radikaller tarafından hasara uğratılmasından korur.
  • Gribal enfeksiyonlarda iyileşmeyi hızlandırır.
  • Antioksidan etkisi ile yaşlanmaya karşı koruyucudur.
  • Kronik yorgunluğu ortadan kaldırır.
  • Vücut direncini arttırır.
  • Kansere karşı koruyucudur.
  • Kolajen yapımında rol oynar. Cildi güzelleştirir.
  • Birçok sinirsel faaliyette görevli enzimlerin yapısına katılır.

Tüm bu faydaları yanında C vitamininin oral(ağızdan) alım ile istenen düzeyde emilimi gerçekleştirilememektedir. Kasalarca portakal yemeyi gerektiren bir C vitamini ihtiyacı için, vücuda fazladan şeker yüklenmiş olacaktır. Bazı enfeksiyöz durumlarda ise, kişinin C vitamini yüklenmesi ile kısa sürede etki elde edilmesi istendiğinden yine damaryolu tercih edilmektedir.

Damaryolu üzerinden C vitamini verilmesi güvenli midir?

Doktor kontrolünde damar yolu üzerinden C vitamini verilmesinin bilinen bir yan etkisi yoktur. Böbrek rahatsızlığı olan kişilerde dikkatli uygulanmalıdır, bu yüzden alanında uzman bir hekim tarafından yapılması önem taşır.

Kimlere C vitamini tedavisi yapılabilir?

• Sık sık hasta olanlar
  • Ağrılı kemik, eklemleri olanlar
  • Viral enfeksiyonlar
  • Diş eti kanaması yaşayanlar
  • Hızlı kilo kaybı
  • Sürekli yorgun ve halsiz hissedenler
  • Kronik idrar yolu enfeksiyonu geçirenler
  • Diyabet, otoimmün hastalıkları olanlar
  • Metabolik sendrom
  • Coronavirüs enfeksiyonunda koruyucu ve destekleyici tedavi

Metabolizmanı Hızlandır! Güçlen! Hücrelerini besle! Enerjini Yükselt!

• MYERS KOKTEYLİ

Sodyum askorbat, magnezyum, nikotinamid, deksapentenol, piridoksin, tiamin, riboflavin, metilkobalamin gibi vitamin-mineral içeriklerini kapsayan, IV(damaryolu) uygulanan son derece etkili bir kokteyldir.

Faydaları Nelerdir?

Vitamin ve mineral desteği sağlayarak vücuda enerji verir

Kronik yorgunluk, genel isteksizlik hali ve konsantrasyon kusurlarının onarımında etkin rol oynar.

Akut ve kronik stresin vücutta yarattığı olumsuz etkileri giderir.

Migren ağrıları ve vücut ağrılarının giderilmesini destekler.

Anksiyete, depresyon gibi ruhsal hastalıkların oluşturduğu dejenerasyonu giderir.

Alkolizm ve bağımlılık tedavisinde NAD+ile birlikte etkin rol oynar.

Uygulanacağı gün hastanın kafein tüketimine dikkat etmesi gerekir.

7-10 gün aralıklarla 3-6 seans uygulanması önerilir.

• YAĞ YAKICI KOKTEYL

İçeriğinde bulundan L-Carnitine ve Çinko ile;

Kilo kaybını destekler,

Metabolizmayı hızlandırarak yağ yakımını arttırır

İştahı dengeler

L carnitin, uzun ve orta zincirli yağ asitlerini parçalayarak mitokondrinin içerisine girmesini sağlar, böylelikle yağ yakımı desteklenir

Kan şekeri ve kolesterol seviyelerini düzenlemeye yardımcı olur

Organların temizlenmesinde etkin rol oynar

1 gün aralıklarla, 4-6 seans önerilir.

IV KOLİN TEDAVİSİ

Kolin: hücrelerde birçok reaksiyonda rol oynayan çok etkili bir temel yapıtaşı molekülüdür. B vitaminlerine benzerliğiyle bilinir. Karaciğerde yapılabildiği gibi et, kümes hayvanları, sebze, yumurta ve kuruyemişlerde bulunabilir. Vücutta hücre zarı için önemli iki molekülün sentezinde rol oynar. Hafıza, kas kontrolü, duygudurum ve birçok nöronal sistem fonksiyonu için gerekli olan asetilkolinin sentezi için gereklidir.

Kolinin günlük alım miktarı gibi bir gereksinim belirlenmemiş. Kişinin günlük yaşantısına, genetik yapısına, cinsiyetine, mesleğine göre alınması gereken miktar değişebilir.

Kolin eksikliğinde neler görülebilir?

Karaciğer, kas hasarı görülebiliyor. Özellikle uzun mesafe koşucularında eksikliği görülebiliyor. Alkol alımında, menopoz sonrasında, gebelikte vücuda alınması gereken miktar artabiliyor, eksiklik gelişme ihtimali de mümkün.

Özellikle sinir sistemi ve hafızada etkili yapıtaşı bir molekül olduğu için demans, Alzheimer, anksiyete gibi rahatsızlıklarda, sigara içenlerde, stres düzeyi yüksek kişilerde, kronik yorgunlukta bağışıklık sistemini regüle edici etkisi ile diğer vitaminlerle damar yolu üzerinden verilebilen bir molekül olarak klinik pratiğimizde yer almaktadır.

ALFA LİPOİK ASİT TEDAVİSİ

Alfa Lipoik Asit, vücudumuzda birçok hayati fonksiyonun devamlılığı için gerekli olan vitamin benzeri bir molekül.

Temel endikasyonu diyabete bağlı polinöropati tedavisidir. Oksidatif stresi ve inflamasyonu azaltıcı etkisi bulunmaktadır. Vücutta sentezlenir ancak yeterli değildir. Diyetle alımı gerekir ancak oral yolla alındığında %30 emilimi azalmaktadır. Damar yolu üzerinden verilir ve damar yolu tedavisi ile glutatyonu desteklemek için kullanılır. Sonrasında oral yolla takviye edilmeye devam edilir.